תכשיטי רוז גולד הם רומנטיים, אלגנטיים ומתאימים לכל גווני העור. ייתכן שצמד המילים “רוז גולד” או בעברית צחה “זהב אדום” מצלצל לכם היטב, אך מהו בדיוק זהב אדום?

סט טבעת אירוסין וטבעת משלימה בזהב אדום

אם אתם מעורים בטרנדים של השנים האחרונות, בטח ראיתם רוז גולד בכל מקום – אביזרים לבית, לק לציפורניים, איפור, ובעיקר – תכשיטי רוז גולד. אבל למרות תשומת הלב הגדולה שהזהב האדום מקבל לאחרונה, לא הרבה אנשים יודעים מהו. אנחנו נספר לכם את כל מה שאנחנו יודעים על המתכת היפהפיה הזו.

1. מה זה רוז גולד?

נתחיל בעיקר. המתכת הידועה כזהב אדום, או לעיתים ורוד, היא שילוב של זהב טהור, נחושת ולפעמים גם כסף. השילוב הזה יוצר גוון אדמדם ויפהפה שאותו אנו מכירים כרוז גולד. אחוז הזהב הטהור ברוז גולד הוא בדיוק כמו בזהב לבן או זהב צהוב.

צמיד רוז גולד עם חוליות אינפיניטי משובצות יהלומים

2. האם זהב אדום הוא זהב אמיתי?

בהחלט, רוז גולד נחשב לזהב אמיתי. מספר הקראט הוא שמציין כמה זהב טהור יש בתכשיט. כך ב-24 קראט יש 100% זהב, ב-18 קראט יש 75% זהב, וב-14 קראט יש 58.5% זהב טהור. זהב טהור הוא מתכת רכה, ולכן תכשיטים העשויים מ-24 קראט עשויים לשנות צורה בקלות, אפילו בשימוש יומיומי. כשמדובר ב-18 קראט או 14 קראט, המתכות הנוספות בזהב הופכות אותו לחזק ועמיד לאורך שנים רבות.

3. האם זהב אדום יקר יותר מזהב צהוב?

בין אם מדובר בזהב צהוב, זהב לבן או זהב אדום – מה שקובע את מחיר הזהב הוא אחוז הזהב הטהור שבו, המצוין על ידי מספר הקראט. למשל, בזהב אדום 14 קראט או בזהב לבן 14 קראט יש אחוז זהה של זהב טהור – ולכן גם מחירם יהיה זהה.

שרשראות רוז גולד משובצות יהלומים

4. למה הזהב האדום הוא פופולארי?

רוז גולד מתאים כמעט לכל גווני העור, הוא רומנטי, אופנתי ומשתלב היטב גם עם תכשיטי זהב לבן או זהב צהוב. תכשיטי זהב אדום מתאימים גם לחולצת טי שירט וגם לשמלת ערב. בקיצור, נראה טוב על כולן ובכל מצב.

5.האם רוז גולד הוא טרנדי או קלאסי?


השימוש בזהב האדום החל במאה ה-19 ברוסיה, ולכן בעבר כונה גם “זהב רוסי”. בסביבות שנת 1920 החלו נשים בארצות הברית לענוד טבעות אירוסין בזהב אדום וכן תכשיטים נוספים. באותה תקופה יצרו קרטייה עיצוב של טבעת טריניטי המורכבת משלושת סוגי הזהב – לבן, צהוב ואדום. גם לאורך השנים האחרונות הזהב האדום ממשיך לתפוס את המקום הראוי לו. אנו מאמינים שזה לא טרנד שהולך לחלוף בקרוב.

עגילי רוז גולד משובצים יהלומים וטבעת אירוסין

6. אילו תכשיטים אפשר למצוא בזהב אדום?

הכל. הפופולאריות הגוברת של רוז גולד בשנים האחרונות הביאה למגוון גדול של שרשראות, עגילים, צמידים וטבעות אירוסין. הזהב האדום משתלב היטב עם יהלומים ואבני חן בשלל צבעים.

 

עברו לצפייה בקולקציית תכשיטי יהלומים המלאה של רוז גולד

 

מחפשים תכשיטי יהלומים או אבני חן בזהב אדום?ב-eDiamonds אנחנו מחזיקים במבחר גדול, ונשמח לעזור לכם למצוא את מה שמתאים לכם. לקבלת מידע מיהלומן צרו קשר בטלפון 03-6122200 או בווטסאפ.